Dit arrangement is inclusief:
- beamer en projectiescherm of Ultra HD TV (inclusief HDMI aansluiting)
- audio
- onbeperkt koffie, thee, verfrissend fruit- en kruidenwater en koekjes in vergaderruimte
- heerlijke lunch met diverse vers belegde sandwiches, huisgemaakte soep van de chef en een verfrissende salade
- frisdranken tijdens de middagpauze
- notitieblokken en pennen
- flipover met stiften
- gratis WiFi (geschikt voor eenvoudig internetgebruik en e-mailverkeer)
- persoonlijke service door een professionele Duty Manager
- gratis parkeren
Opmerkingen:
- dit betreft een aanvraag en geen definitieve boeking
- via e-mail ontvang je een automatisch bericht met het overzicht van jouw aanvraag, daarna gaan wij aan de slag met jouw aanvraag en sturen je z.s.m. de definitieve bevestiging toe
- arrangementen inclusief catering dienen minimaal 48 uur op voorhand gereserveerd te worden
- de standaardopstelling in de vergaderruimte is een U-vorm
- alle prijzen zijn van toepassing vanaf 13 t/m 50 personen
- alle prijzen zijn exclusief BTW en prijspeil 2024
Onze annuleringsvoorwaarden:
- wij begroten jouw opdracht op basis van de omschreven aantallen, invulling en tijden. Tot één week voor het event mogen wijzigingen doorgegeven worden in het aantal gasten. Het aantal gasten mag maximaal 15% naar beneden afwijken;
- indien je het evenement in zijn geheel wilt annuleren en er geen gebruik wordt gemaakt van extra cateringfaciliteiten, is annulering kosteloos tot aan 5 werkdagen van te voren. Daarna wordt er 100% van het bedrag in rekening gebracht;
- indien je het evenement in zijn geheel wilt annuleren maar er wel gebruik wordt gemaakt van extra cateringfaciliteiten, is annulering kosteloos tot aan 14 werkdagen van te voren. Daarna wordt er 100% van het bedrag in rekening gebracht;
- tot aan 50 personen ontvangt je van ons enkel factuur na afloop van het evenement (slotfactuur);
- daarnaast zijn onze Algemene Huurvoorwaarden van toepassing.