Organise your event

Organiseer jouw event

You just know

you’re in good hands

As a MECC Maastricht customer or visitor, you know you’re in good hands. You just sense it. The pleasant realisation that you have entrusted your event to professionals. The confidence that everything is being taken care of. It’s our attention to details that will really surprise you. The thorough preparation and the flawless execution. Whether you are an organiser, exhibitor or visitor. The special experience of providing five-star service is why we do it. We believe in an informal approach. The more personal our contact, the better we can put ourselves in your shoes and figure out exactly what you need from us. This is how we pave the way for your perfect event. After all, isn’t this the goal?

Or see the possibilities for yourself…

Organise your theatre production

Looking for the perfect venue for your next theatre production? Our venue in Maastricht offers everything you need to take your performance to the next level!

Organise your corporate event

Ben je op zoek naar multifunctionele evenementenhal voor een spetterend (personeels)feest, een state-of-the-art congrescentrum voor een seminar, een modern auditorium voor een productlancering of een kleinere ruimte voor een jaarvergadering of een sfeervol galadiner? Bij MECC Maastricht kunnen én doen we het allemaal.

Organise your conference

Al meer dan drie decennia zijn wij de vertrouwde locatie van vele internationale congressen, beurzen en evenementen. Met ons gloednieuwe congrescentrum kunnen wij nu nog beter aansluiten op de wensen en behoeften van onze klant. Alles is erop gericht om de faciliteiten, mogelijkheden en uitstraling naar het hoogste niveau te brengen.

Organise your exhibition

Onze venue beschikt over veel mogelijkheden voor flexibele configuratie voor het organiseren van een succesvolle publieks- of vakbeurs. Ons gloednieuw en modern congrescentrum kan eenvoudig gecombineerd worden met de drie beurshallen en tevens verbinding maken met de Expo Foyer en Brightlands Foyer. Wij bieden een breed scala aan faciliteiten en services aan om je te helpen bij elke stap bij het organiseren van jouw beurs, vanaf een gedegen voorbereiding tot een vlekkeloze uitvoering. Het is dan ook niet voor niets dat MECC Maastricht al meer dan 30 jaar host is van TEFAF, ‘s werelds meest gerenommeerde kunstbeurs.

Organise your business event

We are happy to help you brainstorm and organize an event that fully meets your specific needs, no matter the size or occasion, such as graduation ceremonies, live events, and sports and private events.

Organise your congress

The most European city in the Netherlands, Maastricht will surprise you with its rich history and past. Don’t be fooled by the old though; innovation and science flourish here: Maastricht, where heart meets matter.

Organise your hybrid event

Our professional team is ready to guide you from start to finish. The unique combination of our MECC Studio, three event halls, the completely renovated conference centre with two auditoriums and 55 break-out rooms makes MECC Maastricht the perfect location for your live, online or hybrid event.

Organise your seminar

Looking for a location to hold a seminar? We offer space for smaller groups and options for events with several hundred participants. Our energetic staff of creative go-getters are happy to work with you to create the ideal situation for organising a seminar.

Organise your symposium

Looking for a location to hold a symposium? We offer space for smaller groups and options for events with several hundred participants. Our energetic staff of creative go-getters are happy to work with you to create the ideal situation for organising a symposium.

Organise your meeting

We proudly present our collection of 55 brand-new meeting rooms, meticulously furnished and equipped to cater to all your needs. Each room is thoughtfully designed to offer a versatile and multifunctional space, ensuring highly productive and efficient meetings. Whether you require a cozy environment for intimate gatherings or a spacious setting for larger groups, our rooms can be easily adapted and arranged to suit your preferences. The flexibility in both setup and design guarantees that your meetings will be conducted seamlessly and with utmost convenience.

Organise your event

Van intieme events tot volle zalen. Bij MECC Maastricht kunnen en doen we het allemaal. We hebben een breed pakket aan services die ieder verzoek mogelijk maken. Met onze persoonlijke aanpak, 5-sterren service en oog voor detail brengen wij ieder event naar the next level.

What is your Beyond Boundaries event?

We can help

Meet our stars

Do you have a boundless idea? Call or email us and we’ll be happy to discuss the possibilities!

Thom Nijsten

Business Development Managerthom.nijsten@mecc.nlMAIL+31620598246CALLV-card#BUSINESS DEVELOPMENT#CORPORATE EVENTS

Isa Smeets

Assistant Organiser Servicesisa.smeets@mecc.nlMAIL+31622390397CALLV-card#PROJECT MANAGEMENT

Charles Beckers

Business Development Manager charles.beckers@mecc.nlMAIL+31615125097CALLV-card#BUSINESS DEVELOPMENT#MEDICAL ASSOCIATIONS

Sandra van den Berk

Business Development Manager sandra.vandenberk@mecc.nlMAIL+31631020773CALLV-card#ASSOCIATIONS#BUSINESS DEVELOPMENT

Oana Cipca

Business Development Manager oana.cipca@mecc.nlMAIL+31623508992CALLV-card#BUSINESS DEVELOPMENT#EXHIBITIONS

Maxime Magermans

Project Manager maxime.magermans@mecc.nlMAIL+31651505746CALLV-card#ORGANISER SERVICES#PROJECT MANAGEMENT

Jop Thissen

Manager Business Developmentjop.thissen@mecc.nlMAIL+31620495508 CALLV-card#BUSINESS DEVELOPMENT#CORPORATE EVENTS#MANAGEMENT