Stagiair(e) Duty Management

Wist jij dat MECC Maastricht al meer dan 30 jaar dé congres- en evenementenlocatie van Maastricht & Euregio is? Dat wij een solide en stabiele organisatie zijn met een rijke geschiedenis, waar ondernemerschap hoog in het vaandel staat? Ben jij in staat grenzen letterlijk en figuurlijk op te zoeken? Dan krijg jij bij ons de kans het verschil te maken!

Geen dag is hetzelfde bij MECC Maastricht. De ene dag zijn we druk bezig met de opbouw van Interclassics Topmobiel of de Horecabeurzen BBB en Folie Culinaire, de andere dag verzorgen we een exclusief internationaal congres. Ons team Duty Management (4 fte’s) is tijdens de uitvoer van onze evenementen de centrale coördinator voor opdrachtgever (organisator), deelnemers, bezoekers en leveranciers. Daarmee is de Duty Manager eindverantwoordelijk voor een vlekkeloos verloop van een evenement. Het team Duty Management is een onderdeel van de afdeling Event Services. Voor het team Duty Management zijn wij op zoek naar: Stagiair(e) Duty Management

Wat ga je doen?

  • Je bent gedurende de opbouw, het verloop en de afbouw (uitvoering) van het evenement operationeel ondersteunend aan de Duty Managers, die de centrale coördinator zijn naar de opdrachtgever, deelnemers, bezoekers en leveranciers.
  • Je controleert mede op de uitvoering (conform afspraken in planningen en vastgestelde kwaliteitsstandaarden), je denkt mee vooruit op mogelijke problemen en het stelt gepaste acties voor aan de Duty Manager die toegewezen is aan het evenement. Bij kleine evenementen ben je zelf de verantwoordelijke.
  • Je bent samen met je collega’s voor al deze partijen het gezicht van MECC Maastricht, waar een hoge mate van gast- en servicegerichtheid bij komt kijken.
  • Je signaleert commerciële kansen op het gebied van diensten/producten en behaalt het hoogst mogelijke rendement door middel van up-selling.
  • Je ondersteunt de verantwoordelijke Duty Manager in het adviseren van het betreffende evenement m.b.t. in te zetten mensen en middelen t.b.v. efficiency. Je doet voorstellen voor bijsturing bij grotere evenementen en stuurt zelf bij kleine evenementen waar nodig en hebt altijd oog voor kostenefficiency en budget.
  • Je hebt oog voor veiligheid. Je ondersteunt de aansturing van de BHV organisatie operationeel in geval van een calamiteit.

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevante opleiding (bijv. Hotelschool) op MBO+/HBO niveau.
  • Je vindt het leuk om de leiding te nemen.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, staat stevig in je schoenen en bent een geboren gastheer/vrouw.
  • Je bent gewend aan werken in een internationale omgeving en beheerst vloeiend Nederlands en Engels.
  • Je bent een teamplayer, oplossingsgericht, durft beslissingen te nemen, bent initiatiefrijk en stressbestendig.

Wat wij jou bieden
Wij bieden jou een leuke, zelfstandige stageplaats, waarin je veel kunt leren en waarin je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Geen dag is hetzelfde en je zult veel contacten leggen. Je komt te werken in een enthousiast, dynamisch, ervaren en collegiaal team. Daarnaast ontvang je natuurlijk ook een stagevergoeding en eventueel (gratis) toegang tot bepaalde evenementen.

Belangrijke informatie:

  • Aantal uren per week: 40
  • Eventueel (gratis) toegang tot bepaalde evenementen
  • Het betreft een meeloopstage en geen afstudeerstage
  • Je ontvangt een ruime stagevergoeding en 2 verlofdagen per maand

Stageperiode: september 2019/ januari 2020

Kijk voor meer informatie over MECC Maastricht op onze site www.mecc.nl. Voor meer inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Esther Lemmens, Manager Event Services via telefoonnummer 043-383 83 12 of email esther.lemmens@mecc.nl. Sollicitaties voorzien van motivatiebrief en CV gelieve te mailen naar sollicitaties@mecc.nl t.a.v. Esther Lemmens/ stage Duty Management.

Nieuwsbrieven

Het laatste nieuws, aankondigingen en kortingsacties.

beyond boundaries

ufi-logo_wit1.png
logo_aeo2018.png
green_key_2018.png
+31(0)43 38 38 383Forum 100 | 6229 GT Maastricht