Next level events
Jaarlijks mogen wij veel (inter)nationale bedrijven verwelkomen in MECC Maastricht. Wij hebben diverse flexibel in te delen ruimtes die geschikt zijn voor het organiseren van (gala)diners, personeelsfeesten, productpresentaties, recepties, eindejaarsfeesten e.d.
Wat heeft MECC Maastricht te bieden?
Our key features.

Congrescapaciteit tot 5.000 deelnemers

Meerdere congressen naast elkaar mogelijk

55 break-out- en vergaderruimtes

2 auditoria met in totaal 1.642 zitplaatsen

Expo Foyer van 2.500 m2 voor 2.000 zitplaatsen

30.000 m2 aan expositieruimte

Flexibele configuraties mogelijk

Inpandig restaurant Bar Bistro SAAM

In-house cateraar Vermaat Groep

2.200 parkeerplaatsen

6.000 hotelkamers in regio Maastricht

Gelegen in het hart van Europa
Beyond Boundaries,
for positive impact!
Een duurzame venue is onze verantwoordelijkheid. De next level ervaring bezorgen we samen. Samen leggen we de lat hoog om maximale duurzaamheidswinst te behalen. Samen maken we het verschil. Bekijk onze supporting facts!


Klanten aan het woord!
We ontvangen regelmatig mooie testimonials van klanten, en daar zijn we natuurlijk trots op! We delen graag een aantal van deze ervaringen met je. Laat je inspireren door hun positieve ervaringen!
Wij geloven in de kracht van onze service
Ons ambitieuze karakter zorgt ervoor dat we tot het uiterste gaan om jouw verwachtingen te overtreffen. Onze locatie is de perfecte basis, wij zetten het stapje extra.

Bel of mail ons!
Benieuwd wat er allemaal mogelijk is?
Bel of mail ons en wij vertellen wat er allemaal kan!

Thom Nijsten
Business Development Managerthom.nijsten@mecc.nlMAIL+31620598246CALL


Jop Thissen
Manager Business Developmentjop.thissen@mecc.nlMAIL+31620495508 CALL


Oana Cipca
Business Development Manager oana.cipca@mecc.nlMAIL+31623508992CALL


Sandra van den Berk
Business Development Manager sandra.vandenberk@mecc.nlMAIL+31631020773CALL


Charles Beckers
Business Development Manager charles.beckers@mecc.nlMAIL+31615125097CALL
